Over ons

De Oranjevereniging Haaften bestond al voor de tweede wereldoorlog. Wanneer de Oranjevereniging is opgericht is niet bekend. Tijdens de tweede wereldoorlog moest bestuurslid van Rijswijk alle papieren inleveren bij de Duitse bezetters. Er is nooit meer iets teruggevonden.

Wel is er in 1996 een 8 pagina tellend krantenartikel geschreven over de geschiedenis van de Oranjevereniging Haaften.

Deze kunt u via Geschiedenis Oranje Vereniging Haaften vinden.

Op dit moment is de Oranjevereniging Haaften actief met diverse evenementen zoals; Lampionnenoptocht, Koningsdag,  Sinterklaasintocht, Kerstfair, Haaften Proeft, en natuurlijk het jaarlijks 5 daagse feestweek het 3e weekend van juni incl kermis & braderie!