Kerstreis Brugge 07-12-2024

Oranjevereniging Haaften organiseert weer een kerstreis, dit jaar naar Brugge. Brugge is helemaal klaar voor een veelbelovend en hartverwarmend winterfestival genaamd ”Wintergloed”. Met een unieke lichtbelevingswandeling, schaatspiste in kunstijs, gezellige winterbar, twee kerstmarkten en sfeervolle kerstverlichting in de straten.

Invulling dag voor eigen rekening
OVH regelt het vervoer en wat voor onderweg, de invulling van de middag en avond is voor eigen rekening. De kerstreis vindt plaats op zaterdag 7 december om 10.00 uur. Om 21.00 uur weer retour vanuit Brugge per luxe touringcar.

Kosten bedragen 27,50* euro per persoon. Kaarten worden niet retour genomen maar kunnen wel worden doorverkocht. We zullen alleen met volle bussen vertrekken. Na de voorinschrijving volgt er bij voldoende aanmeldingen een betaalverzoek en de betaling is de inschrijving bevestigd.

De kerstreis is voor iedereen toegankelijk ook voor niet leden en mensen van buitenaf.

1 keuze aanvinken aub