Lidmaatschap OVH

Wilt u ons helpen om ieder jaar een Lampionnenoptocht, Koningsdag, Zomerfeest, Jaarmarkt, Sinterklaasintocht, Kerstfair en verschillende andere activiteiten voor jong en oud te organiseren, word dan lid!

Individueel :

Voor € 7,50 per jaar steunt u de Oranjevereniging en u ontvangt u tevens korting op de Entreeprijzen tijdens het Zomerfeest in juni.

Familie :

Voor € 12,50 per jaar steunt u de Oranjevereniging en krijgen u en uw inwonende kinderen korting tijdens het Zomerfeest in juni.

Betaalwijze:

Om het u en ons gemakkelijk te maken, werken wij met een automatische incasso. Liever toch contant betalen of zelf overmaken, laat het ons dan weten.

Aanmelden :

Via onderstaand formulier kunt u zichzelf, of uw familie aanmelden voor de Oranjevereniging.  Ook kunt u hier een adreswijziging doorgeven.

maak hier uw keuze:

Akkoord automatische incasso