Inschrijvingen Kerstfair 14-12-2024

Op zaterdag 14 december 2024 zal er weer een Kerstfair zijn in de Burcht van Haeften, al weer de 7e editie!

Tijden 14.00 tot 19.00 uur

Live muziek, kramen, hapjes/drankjes in een sfeervolle Burcht.🎉🍻🎄🎅🏻
We zullen de sporthal omtoveren tot Winter Wonderland waarbij de kramen ruim opgezet gaan worden, daarnaast sfeervolle kramen in het atrium!

Wilt u een kraam huren? Vul dan het inschrijfformulier in op onze website www.oranjevereniginghaaften.nl.

LET OP ALLE GROTE KRAMEN & KLEINE KRAMEN ZIJN GERESERVEERD!

Schrijf je in voor de reservelijst indien er begin juni-2024 nog kramen vrijkomen als er inschrijvingen afvallen door omstandigheden afvallen.

Uw deelname is bevestigd na akkoord vanuit OVH via de mail.

Ook proberen wij zoveel mogelijk rekening te houden met het aanbod van producten of diensten (VOL=VOL)

Als er nog vragen zijn, stel deze gerust.

Bestuur OVH

Bedrijf/vereniging/stichting? (verplicht)

BedrijfVereniging/stichting

Bedrijfsnaam/Vereniging/stichting naam (verplicht)

Naam contactpersoon (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Uw email (verplicht)

Kraam

Stroom per aansluiting (geen of voltage ingeven)

Een duidelijke opgave van de branche en de te verhandelen artikelen(verplicht)

De inschrijving is pas voltooid wanneer u via de email een bevestiging heeft ontvangen met daarin de betaalgegevens. Wanneer de betaling heeft plaatsgevonden is uw inschrijving definitief.